המדריך לבחירת סוכנות נסיעות

כאשר אנחנו באים לבחור סוכנות נסיעות, אנחנו לרוב נתקלים בכמה התלבטויות, בעיקר בגלל שישנן עשרות סוכנויות נסיעות בארץ וכל אחת מהן מציעה לנו חבילה יותר מפתה מהשנייה או זהה לשנייה, לכן אנחנו לרוב, מוצאים את עצמנו עורכים הגרלה של עץ או פאלי, במטרה לבחור את סוכנות הנסיעות המושלמת.

שלב ראשון – בחירת הנופש והחופשה המושלמת

לפני שאנחנו בכלל באים לבחור את סוכנות הנסיעות המושלמת עבורנו, חשוב שנחליט היכן אנחנו מעוניינים לנפוש ומה אופיו של הנופש, בו אנחנו מעוניינים ליהנות. אם לדוגמא אנחנו מעוניינים לנפוש בארץ, אנחנו צריכים לעשות את השיקולים הבאים: נגיד שאנחנו רוצים לצאת לנופש בצפון, כאשר המטרה של הנופש היא לטייל וליהנות כל היום משלל האטרקציות בצפון. מכאן שאם אנחנו מתכננים להיות רוב היום בחוץ, אנחנו לא חייבים להזמין מלון בצפון, אלה להסתפק באכסניה, משום שגם ככה אנחנו נהיה כל היום מחוץ לחדר. אם אנחנו רוצים לצאת לנופש בארץ שכולו מושטת על מנוחה ופינוקים, כדאי לנו לערוך בירורים לגבי מלונות בארץ, שרמת החדרים שלהם מפנקת, הם מספקים שירותים של ספא, שירות חדרים ועוד שלל אטרקציות אחרות, משום שרוב הסיכויים נרצה לשהות בכותלי המלון רוב היום ולא לצאת. אותו דבר כאשר אנחנו באים לבחור נופש בחוץ לארץ, ראשית כדאי שנבחר איזה נופש אנחנו מעוניינים לחוות. האם אנחנו מעוניינים לבצע טרקים בנופים פראיים, האם אנחנו מעוניינים ליהנות מנופש של בטן גב בחופים לבנים, האם אנחנו מעוניינים ליהנות מחופשת סקי, האם אנחנו מעוניינים ליהנות ממסע קניות זול ועוד. אחרי שהחלטנו, מה אנחנו מעוניינים לעשות בנופש, אז נוכל להחליט מהו היעד המושלם. כך שאם אנחנו מעוניינים לבצע טרק בנופים פראיים, סביר להניח שנבחר בין נפאל, דרום אמריקה או אוסטרליה ואם אנחנו מעוניינים ליהנות ממסע קניות זול, סביר להניח שנבחר בתאילנד או בסין. אחרי שהחלטנו, מה אופי הנופש שלנו והיכן אנחנו מעוניינים לבלות אותו, אנחנו יכולים להתחיל לחפש את סוכנות הנסיעות המושלמת עבורנו.

שלב שני –  תחקיר וסקר שוק למציאת הסוכנות המושלמת

קיימות עשרות סוכנויות נסיעות בארץ, אם פעם היינו צריכים להסתובב בין שלל הסוכנויות בעיר, לרוב היינו מבזבזים על כך מספר ימים ומתעייפים. כיום אנחנו לא צריכים לבזבז יותר מכמה שעות על התהליך, משום שאנחנו יכולים לבצע את התחקיר, בצורה מהירה ונוחה, על ידי השימוש במנוע החיפוש, של גוגל באינטרנט. כדי לקצר את התהליך, חשוב שנהיה ממוקדים במהלך החיפוש, לכן אם אנחנו מעוניינים לטוס לנופש לחוץ לארץ, נחפש סוכנויות נסיעות שמתמחות בארץ המוצא שלנו בחוץ לארץ. למשל אם אנחנו מעוניינים לטוס לטרק או לסקי, ישנן מספר סוכנויות שמתמחות במיוחד בזה ויכולות להציע לנו דיל מושלם. אם אנחנו מעוניינים לנפוש בארץ, כדאי שנחפש סוכנות נסיעות שמתמחה בחבילות נופש בארץ. כדאי לנו לפנות לפורומים ובלוגים מקצועיים בנוסע, שם נוכל לקבל המלצות לגבי סוכנויות נסיעות מומלצות, על פי הנופש אותו אנחנו מתכננים. אחרי סקר השוק, שנבצע בין שלל הסוכנויות, חשוב שנערוך השוואה בין חבילות הנופש, על מנת לבחור איזה סוכנות מציאה לנו את הנופש המושלם במחיר המושלם.

כיום ישנם מספר רב של אתרי השוואת מחירים אשר יכולים לתת לך את המחיר והעלות המדויקת של כל מוצרי התיירות והפנאי השונים העומדים לרשותך, לדוגמא לחץ כאן!

אודות מחבר הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *