יעדים מומלצים לטיול ביוון

יוון היא ארץ בעלת נופים מדהימים ובעלת אווירה ים תיכונית מדהימה. יוון מדינה שטופת שמש המציעה חופשות מדהימות ו”בטן גב” לכל מי שמחפש חופשה. בין אם האיים המדהימים מיקונס, רודוס, כרתים, קוס, ובין אם חיי הלילה של אתונה וסלוניקי. יוון תתאים לכל אחד ואחד מכם. אם אתם מחפשים חופשה מהנה ואיכותית זה הזמן לבדוק טיסות לאתונה בקיץ.

אז איפה מומלץ לטייל ביוון?

לפני שאתם מתכננים את הטיול ליוון או לפני שאתם מחפשים טיסות לאתונה בקיץ, הנה כמה מקומות שמומלץ לבקר בהם ביוון:

מרכז יוון – מתעלת קורינתוס לעבר הר האולימפוס משתרע מרכז יוון. מרכז יוון מציג נוף מאוד מגוון, ממישורים פוריים ועד לנופים מושלגים של פרנאסוס. אחד האזורים המומלצים והידועים באזור מרכז יוון האורקל שבדלפי. הוא נחשב לאתר הארכיאולוגי הגדול ביותר ביוון. מומלץ לבקר בעיר דלפי ובנוסף במוזיאון דלפי בעל אוסף פסלים עתיקים. מטאורה, הקיימת מצפון לדלפי, מציגה הצצה אל יוון הביזנטית המודרנית של הכנסייה האורתודוסקית. מומלץ להמשיך במרכז יוון דרך מטאורה ולאחר מכן אל חצי האי פליון. חצי האי פליון הוא בעל נופים הרריים מרהיבים ומדהימים, נחלים וחופים. זהו מקום מצויין לנוח ולהירגע בו.

האיים היווניים – ממערב ליוון, נמצאת קבוצה של כ-40 איים יוונים. באיים היווניים נוף הררי נפלא, צמחייה שופעת וכמובן חופים נהדרים. קורפו הוא מהאיים המוכרים ביותר מהאיים היווניים ובעל תיירות רבה. קורפו בעל רצועות חוף רבות ומדהימות, טברנות יווניות, ומסעדות מעולות שישאירו לכם טעם של עוד.

אל תפספסו את אתונה – זה הזמן לטיסות לאתונה בקיץ

אתונה היא עיר הבירה של יוון, והעיר הגדולה ביותר במדינה. טיסות לאתונה בקיץ מומלצות לכל אחד ואחד, החל מחופשה זוגית, חופשה של חברים לחיי לילה מרהיבים, ועד חופשה לכל המשפחה. אתונה היא אחת הערים העתיקות בעולם, ומציגה מגוון רחב של מקומות תיירות. האקרופוליס היא העיר העליונה, והוא אתר שמומלץ מאוד לביקור. מדובר בגבעה עליה נבנה מקדש במרכז העיר. באקרופוליס נמצאים כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בעולם. בין המוזיאונים האלו קיים המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה. המוזיאון מציג אוסף ענק של פיסולים קלאסיים שונים, כמו כן פיסולים הלניסטיים ורומים, ואומנות מהתקופה הארכאית והגיאומטרית. הקיץ הוא הזמן המושלם ביותר לנסיעה לאתונה בכדי ליהנות מהמזג אוויר הנוח ביותר, לכן מומלץ לחפש טיסות לאתונה בקיץ בלבד.

יוון היא מקום נפלא לכל הגילאים. הנופים המדהימים והאווירה של יוון ישאירו לכם תמיד טעם של עוד. בין אם אתם נוסעים כזוג, כחברים רווקים, או כמשפחה, תמצאו ביוון חופש שמתאים לכל אחד.

אתונה היא המקום המומלץ ביותר אם אתם מחפשים לטייל ביוון, והזמן הטוב ביותר ליוון הוא כמובן הקיץ. אז למה אתם מחפשים? חפשו טיסות לאתונה בקיץ ותכננו את החופשה הבאה שלכם.

אודות מחבר הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *