סיור לילי בנווה צדק

שכונה קטנה ומטריפה

אזורים רבים בתל אביב מאופיינים בבנייה גבוהה, במבני מסחר ובמרכזי עסקים. אבל בין כל אלה נמצאת גם שכונה אחת קטנה, שבתיה נמוכים ורחובותיה צרים. גלריות, חנויות מעצבים ומרכזי מחול מקשטים אותה. רבים מבקרים בה שוב ושוב, מתוך משיכה אל הקסם הבלתי-מוסבר בשכונה הדרומית של תל אביב. סיור לילי בנווה צדק עשוי להסביר לנו קצת יותר מה הופך את האזור הזה למוקד עניין כה גדול. המסע המרתק מתחיל כבר בשדרות רוטשילד, בהצטלבות עם רחוב הרצל. ההיסטוריה נגלית אלינו כבר כאן, נותנת לנו טעימה קטנה ממה שעוד צפוי לנו.

סיור לילי בנווה צדק המיוחדת

סיור לילי בנווה צדק הוא, למעשה, סיור לילי בשכונה הראשונה שנבנתה מחוץ לחומותיה של יפו. מרבית הבתים הישנים עדיין כאן, מסמלים את העבר העשיר והמרתק של המקום הזה. מפינת הרחובות הרצל ורוטשילד ניכנס אל השכונה ואל קולנוע “עדן”, שהוקם לפני כ-90 שנה ומייצג את פאר הבניה של היהודים העשירים שעלו מפולניה ומרוסיה. בכל סיור לילי בנווה צדק נראה כמעט מתבקש לעצור ולנסות את אחת המסעדות שהאזור כל כך מתגאה בהן. עצרו לשתות יין ב’ננה בר’, לטעום מהמטבח הגאורגי המשובח ב’ננוצק’ה’, או ליהנות ממנת בשר איכותית ב’מקום של בשר’.

לילה של אומנות, תרבות ופנאי

אחרי ארוחה טובה ויין משובח אפשר להמשיך במסע. מוזיאון חופשי יצפה לכם ברחוב שבזי, בו מוצגים גביעים, חולצות של ספורטאים וגזרי עיתונים מהעבר. לא רחוק משם נמצא גם בית הספר לגילוף עץ, שהוקם על ידי שווייצרי בשם הנס קנטור. בית השגרירות הרוסית הוא מפגן לסגנון הבנייה האקלקטי הנפוץ כל כך בתל אביב וברחוב נחמני נמצאת כיכר אלברט, ששמה הוא בעצם שמו של מלך בלגיה מתחילת המאה ה-20. נווה צדק התברכה במבנים בעלי אופי מיוחד. באזור זה נמצא גם מלון הבוטיק ורסנו, כך שאם בסוף הסיור הלילי בנווה צדק תרצו להניח את ראשכם על הכר, תוכלו לעשות זאת בסוויטה יוקרתית במיקום נפלא.

חוויה נדירה ומיוחדת

אין חוויה מקסימה יותר מאשר זו. אם אתה מחפש טיול רומנטי במיוחד בעיר כדי להפתיע את בת הזוג, אם אתם מבקשים מפלט מהשגרה במקום שבו תרגישו חופשיים ונינוחיים, ואם אתם זקוקים לרעיונות למקומות חדשים שעדיין לא גיליתם בעיר הגדולה ולפינות קסם המסתתרות בה, צאו לסיור לילי בנווה צדק. תגלו מקומות ייחודיים, סיפורים היסטוריים מעניינים, בתי קפה נעימים, גלריות מרהיבות, בתים בעיצוב מיוחד, ברים שכונתיים באווירה מדהימה, חנויות נישה מיוחדות וכל זה – במרחק הליכה מחוף הים. בפעם הבאה שאתם מחפשים דרך טובה להתפנק ולחוות משהו מעט שונה, צאו לחופשה חלומית במלון הבוטיק ורסנו, בלב ליבה של השכונה הכי יפה בעיר. זו תהיה חוויה חד פעמית, שלא תשכחו.

אודות מחבר הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *