ימי גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים הם צורך חשוב של כל העובדים, להתנתק מהמשימות היום יומיות אשר קשורות לתפעול העסק ובמקום זאת לצאת לטבע ולפעילויות מגוונות ומרתקות.

החשיבות של יום גיבוש

ההנהלה של כל חברה מודעת לחשיבות הרבה של ימי גיבוש לעובדים וזאת כדי שיכירו היטב זה את זה וישתפו פעולה בפעילויות יוצאות הדופן שיהיו ביום זה. שיתוף פעולה זה והכרת העובדים לעומק הן מהמחלקה והן ממחלקות אחרות, יובילו לשיתופי פעולה פוריים גם במהלך העבודה.

פעילויות מגוונות בימי גיבוש

ההיצע של הרעיונות עבור ימי גיבוש לעובדים הוא רחב מאד אך כדי להשיג את כל המטרות החשובות, העדיפות היא לביצוע משחקים כמו המרוץ למיליון או חפש את המטמון. באופציות הללו כל העובדים מתחלקים לשתי קבוצות אשר מתחרות זו בזו וכל אחת מהן מעוניינת מאד לנצח.

במהלך המשחקים כל קבוצה מקבלת משימות באמצעות שאלות טריוויה מתוחכמות, משחקי ניווט, שאלות מתמטיות ועוד. ההצלחה של פתרון כל אחת מהשאלות או המטלות, מקדמת את הקבוצה צעד אחד קדימה לכיוון הניצחון. לכן כאשר הם מצליחים להגיע לנקודת היעד אין מאושרים מהם.

במהלך התחרות כל אחד מאנשי הצוותים שהגיעו אל ימי גיבוש לעובדים עושה כל שניתן כדי לספק את התשובות הנכונות, כשהם משתפים פעולה, הם רואים כמה נחמד להם להיות בעשייה משותפת ובאינטראקציה חברתית מועילה ומעולה.

חוויות ביום גיבוש

אחרי המשחק המעייף אך המהנה מאד, העובדים זקוקים למנוחה ולכן אין כמו להגיע לארוחה מפנקת במסעדה. הנהלת החברה תיאמה מראש את המיקום ואת לוח הזמנים וכך כל העובדים נהנים להגיע באמצעות האוטובוס למסעדה שממוקמת במקום פסטורלי כמו בהרי ירושלים מול הנוף של ירושלים, בקיסריה על אמת המים, או בכל מקום אחר ברחבי הארץ. השילוב של הטבע, הנופים עוצרי הנשימה והחבורה המגובשת יוצר מפגש קסום עם קולינריה משובחת.

פעילות מאתגרת

בהמשך של ימי גיבוש לעובדים, העובדים מגיעים להופעה מוצלחת של זמר או להקה מובילים שמופיעים עבורם, אמן סטנד אפ, אמן חושים או הרצאה מרתקת על תחום מסקרן שאינו קשור לעבודה. כאשר מדובר על אירוע תרבותי מסוג זה ההנאה היא עצומה. אם מתקיים מופע מוסיקלי, זו ההזדמנות של העובדים להתפרק ולכן הם שרים, רוקדים ולא מעוניינים שהמופע יסתיים.

אופציה נוסעת היא סדנה חווייתית בתחומים ייחודיים כמו הכנת סושי, אפייה של מאפים יוצאי דופן, סדנת קוקטיילים, נגרות והמון אופציות נוספות.

אודות מחבר הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *