המדריך למטייל העצמאי בתאילנד

תאילנד, נחשבת לאחד מיעדי הנופש הממכרים בעולם. רוב האנשים שטסים לשם בפעם הראשונה, מתאהבים במקום ומשתדלים לחזור לשם מידי שנה. בעיקר בגלל שלל האטרקציות והפינוקים בתאילנד, בהם תוכלו ליהנות ממחירים מגוחכים. יחד עם זאת, על מנת ליהנות מנופש מושלם בתאילנד, חשוב שתפעלו על פי הצעדים הבאים.

כיצד תכינו את עצמכם לטיסה?

ראשית תתחילו בתכנון התקציב לקראת הטיסה, על פי התקציב תוכלו למעשה לתכנן את הנופש המותאם עבורכם. שימו לב כי מחירי טיסות לתאילנד, יהיו לרוב ההוצאה הכי גבוהה שלכם בנופש. לכן כאשר אתם באים לתכנן את התקציב לטיול, כדאי שתיקחו זאת בחשבון ותמצאו דרכים להוזיל את ההוצאה. כאשר הדרכים הידועות להוזלת הטיסה לתאילנד כוללות, רכישת כרטיסי טיסה אצל חברות זרות, למרות שכדאי לקחת בחשבון שהטיסות לא יהיו ישירות ותצטרכו לעשות עצירות ביניים. דרך נוספת להוזיל את מחיר הטיסה, היא על ידי רכישת כרטיסים בזמנים שנחשבים לפחות מבוקשים מצד התיירים, שימו לב שבזמנים אלו לרוב מזג האוויר בתאילנד משתולל, כך שתהיו מוכנים להצפות, מונסונים וחום אדיר. למרות שמחירי הטיסות לתאילנד יקרים, השהות בתאילנד דיי זולה, זאת בדיוק הסיבה למה יותר ישראלים מעדיפים לנפוש בתאילנד ולא באירופה. אם אתם שומרים על כשרות, כדאי שתביאו אתכם מאכלים כשרים, כמו מנות חמות, שימורים, קבנוס וחטיפים, משום שלרוב לא תמצאו בתאילנד מסעדות כשרות. אם זו הפעם הראשונה שלכם בתאילנד, חשוב שתערכו תחקיר וסקר שוק, לגבי יעדים, מלונות, צימרים ואטרקציות מומלצות, בשלל אתרי התיירות והבלוגים. על מנת שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם מראש ולא תהיו אובדי עצות כשתנחתו.

אזהרות חשובות לקראת הטיסה

תאילנד, אומנם נחשבת לאחד מאתרי הנופש הפופולאריים בעולם, אך היא עדיין ממוקמת בעולם השלישי והמצב הסניטרי במדינה לא הכי טוב, לכן על מנת לשמור על הבריאות שלכם, חשוב שתנקטו בצעדים הבאים: ראשית לפני הטיסה, חשוב שתערכו את החיסונים הדרושים, בערך חודש לפני הטיסה. לפני הטיסה תתייעצו עם רופא המשפחה, אילו חיסונים כדאי לכם לעשות וממה כדאי לכם להישמר. לרוב הוא יעניק לכם הפניה של החיסונים הדרושים ומרשם נגד מלריה, כאבי בטן ועוד. במהלך הטיסה, לרוב תשהו במקום סגור במשך כמה שעות טובות, עם עשרות אנשים. על מנת לא להידבק בשפעת או מחלה מדבקת אחרת, כדאי שתלבשו מסיכת הגנה, במשך כל זמן הטיסה. חשוב מאוד שתתמרחו בקרם נגד יתושים, במהלך כל השהות שלכם בתאילנד, גם במהלך היום, משום שהיתושים שם נושאים מלריה. כאשר אתם באים לאכול במסעדה, שימו לב שהיא נקייה וישנה תחלופה גדולה של אנשים, דבר זה רומז על טיב המקום וטריות האוכל. חשוב מאוד לשתות רק מבקבוקים סגורים, במהלך כל השהות שלכם בתאילנד, בגלל שהמים מזוהמים. לכן גם כשאתם שותפים שיניים, תשטפו את הפה עם מים מינראלים. סך הכול, תאילנד היא ארץ מאוד מזמינה ונהדרת לנופש, עבור כמעט כל מטרה.

אודות מחבר הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *