סיור בעקבות הקומוניזם – אטרקציות במוסקבה

תרבות לא נבנית ביום אחד, אך גם לא נהרסת ביום אחד. כל המגיע למוסקבה יכול להיווכח בכך באופן מרשים כאשר בעיר יש עדיין שרידים של שתי תרבויות דומיננטיות ששלטו בעם הרוסי – התרבות הצארית שלפני המהפכה הקומוניסטית והתרבות הקומוניסטית ששלטה בארץ ענקית זו במשך קרוב לשמונים שנה. כיום כבר ניתן להבחין בתחילת יצירתה של תרבות חדשה הנבנית על יסודות שתי התרבויות הקודמות לה.

העיר מוסקבה

טיסות למוסקבה במחלקת תיירים הפכו מאד פופולאריות בשנים האחרונות ויש משפחות רבות ממוצא רוסי הטסות לבקר בארץ מוצאם. מוסקבה היא בירת רוסיה והיתה בירת ברית המועצות הסובייטית עד לפירוקה בסוף שנות השמונים של המאה העשרים. כיום יש בעיר תנופת בנייה גדולה והיא הופכת בשנים האחרונות לעיר אירופאית מאד מבוקשת מבחינת תיירות. בעיר ניתן להבחין בניגודים גדולים שבין המעמדות העשירים והאמידים לבין אזרחים פשוטים. לצד שכונות יוקרה ומועדוני פאר, חנויות יקרות וחנויות מעצבים יש במוסקבה שכונות עוני רבות המזכירות את תקופת הקומוניזם על הבנייה האפורה שלה.

אטרקציות מרכזיות במוסקבה

טיסות למוסקבה במחלקת תיירים מביאות אתכם לבירת רוסיה שבה תוכלו למצוא אטרקציות רבות ומאד מעניינות. בעיר ישנם עד היום מקומות רבים ומבנים מרשימים מתקופת הקומוניזם שעדיין עומדים בכל הדרם ובינהם פארק הנצחון הגדול על הגרמנים במלחמת העולם השנייה, הכיכר האדומה ומתחם הקרמלין ששימש את המימשל הסובייטי. גם פארק גורקי הוא אטרקציה מרהיבה והוא נחשב לאחד הפארקים היפים בכל רחבי רוסיה. הרובע הלטיני של מוסקבה הוא מקום שחובה לבקר בו וכן בכל אחד מהמוזיאונים שבעיר. בעיר מספר רב של מסעדות רוסיות אותנטיות המגישות ממיטב המטבח הרוסי הקלאסי (והמאד טעים) וכדי לסגור את הביקור בעקבות הקומוניזם חובה לבקר במוזוליאום שבו קבור לנין, אבי המהפכה הקומוניסטית.

טיסות למוסקבה במחלקת תיירים מביאות אתכם לעיר אירופאית שונה במקצת, לא ממש עיר אירופאית קלאסית, אבל מלאת עניין והיסטוריה מרתקת. בעיר תוכלו למצוא כיום שפע של מלונות חדשים או משופצים ברמת אירוח גבוהה ביותר וניתן להשוותם לטובי המלונות שבערי אירופה השונות. במוסקבה ניתן למצוא גם מלונות עממיים יותר במחירם סבירים ושווים לכל נפש, אך מומלץ לראות את החדרים לפני שמזמינים אותם.

טיסות למוסקבה במחלקת תיירים – עדיף בקיץ

מוסקבה היא עיר צפונית ולמרות שמהארץ יש טיסות במהלך כל השנה מומלץ להגיע אליה בקיץ. בחורף העיר קפואה ולא ממש נוח להסתובב או לטייל בה. חודשי אוגוסט ועד אוקטובר הם החודשים הטובים ביותר להגיע למוסקבה לביקור ובעונה זו כרטיסי הטיסות לערי זולים ומאד אטרקטיביים.

ההגעה לעיר משדה התעופה של מוסקבה (דומודדובו) הוא באמצעות רכבת מיוחדת שמקשרת בין השדה לעיר. הרכבת מגיעה לתחנת הרכבת פאבלטסקי הממוקמת במרכז העיר. בתוך העיר ניתן להשתמש ברכבת תחתית המרהיבה שנבנתה בתקופה הקומוניסטית והמגיעה לכל מקום.

אודות מחבר הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *