איזה סוגים של מקומות לינה תוכלו למצוא בצפון? על מגוון האפשרויות

רבים בוחרים לבלות את חופשתם בצפון: הנופים המשגעים, המרחבים האינסופיים, מזג האוויר המושלם ושלל האתרים המעניינים והאטרקציות שאפשר לשלב במהלך החופשה, כל אלה ועוד הופכים את הצפון ליעד שאסור לפספס. לצד כל אלה, אפשר למצוא בצפון גם סוגים שונים של מקומות לינה. במה מדובר ומה מציע כל סוג של מקום לינה כזה? התשובה על כך, במאמר הבא:

מלונות גדולים ומלונות בוטיק

אמנם אין בצפון כמות רבה מאד של בתי מלון, בהשוואה למשל לתל אביב או אפילו ירושלים, ובכל זאת, אפשר למצוא בו מבחר של בתי מלון וגם מלונות בוטיק, שצצו ממש לאחרונה. המלונות שבצפון נמצאים בעיקר בערים הגדולות, כמו חיפה כמובן, נהריה וטבריה והם יכולים להתאים לסגנונות שונים של חופשה. ישנם בתי מלון יוקרתיים במיוחד ואחרים זולים ופשוטים. ישנם מלונות שמתאימים לזוגות בירח דבש או לחובבי הפינוקים, וישנם כאלה המתאימים בעיקר למשפחות עם ילדים.

וילות נופש להשכרה

הן הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות מאד ולא בכדי. ניתן למצוא כיום בצפון מבחר עצום של וילות נופש להשכרה, הפזורות באזורים שונים בצפון. חלקן נמצאות בערים גדולות או קרוב אליהן וישנן כאלו שנמצאות באזורים מבודדים ומרוחקים מאד. אחד היתרונות הבולטים של וילות הנופש בצפון הוא העובדה שאפשר לבלות בהן יחד עם קבוצה גדולה של נופשים. זו יכולה להיות חופשה למשל עם משפחה נוספת, חופשה של קבוצה של חברים ועוד. גם העובדה שהן מאובזרות, מאפשרת לשוהים בהן לחסוך בהוצאות. אפשר לבשל בהן ארוחות, ליהנות מהבריכה שבחצר במקום לשלם על כניסה לבריכה ציבורית ועוד ועוד.

צימרים  בצפפון - בקטות אירוח בטבע
צימרים בצפפון – בקטות אירוח בטבע

צימרים בסגנונות שונים

צימר בצפון הוא פתרון לינה נוסף, שמתאים גם הוא לכל מי שרוצה לנצל היטב את כל מה שמציע האזור כולו. בין אם זה צימר בצפון הנחשב ליוקרתי ומושקע או אולי צימר כפרי וצנוע יותר, זוהי דרך מושלמת לבלות כמה ימים בצפון. במהלך השבוע או בסוף השבוע. ישנם צימרים בצפון שיש בהם בריכת שחיה, באחרים יש ג’קוזי פרטי וישנם כאלה שיכולים גם להתאים למשפחות עם ילדים. אפשר להזמין צימר בצפון לחופשה במהלך הקיץ או בחורף. מי שבוחר להזמין אותו בחורף יוכל ליהנות מאווירה מיוחדת במינה, האופיינית לתקופה זו.

קמפינג באתרי טבע ופארקים

חובבי הטבע והטיולים, בוחרים ללון בשטח פעמים רבות. בצפון יש לא מעט אתרי קמפינג, מקומות שבהם אפשר ללון באוהלים או עם קרוואן. אתרי קמפינג אלה נמצאים במרביתם בפארקים מסודרים או במקומות הקרובים לאתרים מוכרים. ישנם אתרי קמפינג ליד הכנרת, ישנם כאלה שנמצאים בגליל, האפשרויות הן רבות ומגוונות מאד. ישנם אתרי קמפינג מושקעים עם לא מעט מתקנים ואחרים הנחשבים לבסיסיים מאד.

אודות מחבר הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *